Od danas, ni u jednom gradu u Srbiji više neće biti moguće plaćanje računa za struju na EPS-ovim šalterima.
Još 1. novembra prošle godine zatvoreno je 106 blagajni, dok su do 1. februara naplatu zadržale samo po jedna blagajna u Beogradu, Novom Sadu, Nišu, Kragujevcu i Kraljevu, gde se nalazi najveći broj korisnika.
Iako šalteri EPS-a ostaju otvoreni za određene administrativne usluge, građani će račune za struju od sada moći da plaćaju na šalterima „Pošte“, banaka i drugih ovlašćenih naplatnih mesta.
📲 Sve više građana koristi aplikaciju „Uvid u račun“
Broj korisnika EPS-ove aplikacije „Uvid u račun“ dostigao je 720.000, a preko nje građani mogu:
✅ Dobiti informacije o računima
✅ Pratiti uplate i potrošnju u poslednje tri godine
✅ Podnositi prigovore i reklamacije
✅ Plaćati račune direktno putem portala
„Građani tu mogu da dobiju informacije o računu, uplatama u prethodne tri godine, potrošnji prethodne tri godine, te da podnesu prigovore i reklamacije i da plate račune preko portala“, izjavio je Bjeličić.