(НЕ)стручно

Нишлији погрешно уписали име на градској картици! ПОГЛЕДАЈТЕ КАКВУ ГРЕШКУ СУ НАПРАВИЛИ…

Срђан Игњатовић из Ниша добио је градску карту за пролазак на наплатним рампама око Ниша након скоро два месеца од датума када је поднео захтев, али ни то време није било довољно да картица буде у потпуности професионално израђена. На овом комаду пластике надлежни су погрешно уписали возачево име, односно Срђана су прекрстили у Срдјан…

Наплатна, илустрација, фото: Марко Миладиновић
Наплатна, илустрација, фото: Марко Миладиновић

Захтев сам предао 2. децембра 2019. године, картицу сам добио 28. јануара. Позвао сам 28. јануара најпре кол центар Путева Србије и добио информацију да ми је картица израђена још 5. децембра и да се налази у ГО Пантелеј, пошто живим у тој градској општини. Наравно, нико није нашао за сходно да ме обавести, назвао сам општину и подигао картицу, али сам тада видео да су ме прекрстили, каже Срђан за портал ,,Нишке новине” и надовезује се,

,,Да сам ја имао словну грешку у документацији не би ми израдили картицу него би тражили да грешку исправим, а овако све излгеда може”, каже прекрштени грађанин Ниша Срђан.

Картица, фото: И.С.
Картица, фото: И.С.

Међутим, ствар постаје још више комична када Срђан, овај Срдјан зове општину Пантелеј…

Општина Пантелеј ради до 15,30 часова, али госпођа са којом сам разговарао на телефону ми је рекла да ће картицу оставити код портира да је подигнем, пошто сам ишао по њу после радног времена. Господин који ми је дао картицу ми није тражио никакав документ да утврди које даје картицу, али није он ништа ту крив, тако да је картицу могао да узме било ко, каже Игњатовић за ,,Нишке новине”.

ШТА СЕ ДАЉЕ ДЕШАВАЛО СА ФАМОЗНОМ КАРТИЦОМ…

Након свега што се издешавало Срђан је позвао кол центар Путева Србије у Београду и добио информацију да мора да врати картицу са грешком и да тек по повратку картице израђују другу.

За то време сигурно бих морао да плаћам путарину и радник није знао да ми каже ко је надлежан за рефундацију средстава који би био потрошен за време док немам картицу коју сам уредно поручио, каже Игњатовић.

Међутим, из Путева су му се јавили накнадно путем мејла са следећим одговором:

С обзиром на то да је унета исправна регистарска ознака, градску карту коју поседујете можете користити за пролазак кроз наплатне станице. Нова картица, са исправљеном словном грешком у имену, биће израђена и прослеђена ГУЦ-у 30.01.2020. године, након чега ће бити испоручена општини Пантелеј. С обзиром на то да ми немамо увид у даљи ток испоруке, предлажемо да их пре одласка контактирате, стоји у мејлу.

Тако је на крају прекрштени Срђан изборио замену картице и за то време се возио са картицом која садржи погрешно име возача. Најбитније је да је на крају ствар решена у обострану корист.

Прочитајте и ово:

Оставите коментар:

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Из ове категорије: