Ministarstvo državne uprave i lokalne samouprave Vlade Republike Srbije podsetilo je danas na to da je u saradnji sa Kancelarijom za informacione tehnologije i elektronsku upravu, u cilju dodatnog unapređenja Jedinstvenog biračkog spiska, uspostavilo novu uslugu na portalu eUprava – Zahtev za upis/promenu podataka u Jedinstvenom biračkom spisku.
Usluga građanima omogućava da posredstvom portala eUprava izvrše uvid u podatke koji se o njima vode u biračkom spisku, podnesu zahtev za njihov upis ili promenu, kao i da im odgovarajuće rešenje u obliku elektronskog dokumenta bude dostavljeno u njihovo eSanduče.
Da bi građani pokrenuli ovu uslugu, potrebno je da budu punoletni državljani Republike Srbije koji su registrovani korisnici portala eUprava i prijavljeni mobilnom aplikacijom ConsentID ili kvalifikovanim elektronskim sertifikatom.
Nakon prijave na portal eUprava, korisnik može izvršiti uvid u svoje podatke klikom na ekran Jedinstveni birački spisak i po potrebi podneti zahtev za izmenu podataka.
Usluga je besplatna, a svaka osoba može isključivo za sebe da podnese zahtev.
Omogućavanje građanima da elektronskim putem ostvare uvid u birački spisak, kao i da podnesu zahtev za upis ili promenu podataka u biračkom spisku, predstavlja iskorak u potpunoj digitalizaciji i stvaranju uprave po meri svih građana.
Ministarstvo državne uprave i lokalne samouprave ovom prilikom poziva sve građane da koriste najnoviju uslugu na portalu eUprava, dodaje se u saopštenju.