Švedski modni gigant H&M, prisutan i na srpskom tržištu, razmatra mogućnost sniženja cena svojih proizvoda usled optimizacije troškova nabavke.
Adam Karlson, finansijski direktor kompanije H&M, izjavio je danas da se primećuje pozitivan trend u troškovima nabavke, što otvara prostor za upravljanje cenama i pružanje atraktivnijih ponuda. Rojters prenosi Karlsonove reči u kojima ističe da H&M vidi potencijal za dalje snižavanje cena svojih proizvoda.
Na zvaničnoj veb stranici H&M-a se navodi da se očekuje pad prodajnih rezultata za septembar, procenjen na 10 odsto u poređenju sa istim mesecom prethodne godine. Ovaj pad se pripisuje pretežno „neobično toplom vremenu“ koje je uticalo na evropska tržišta. Ova promena u prognozama prodaje može dovesti do mogućeg prilagođavanja cena, čineći H&M proizvode još pristupačnijim potrošačima u Srbiji. Pratite H&M radi najnovijih ažuriranja o cenama i ponudama.