Srđan Ignjatović iz Niša dobio je gradsku kartu za prolazak na naplatnim rampama oko Niša nakon skoro dva meseca od datuma kada je podneo zahtev, ali ni to vreme nije bilo dovoljno da kartica bude u potpunosti profesionalno izrađena. Na ovom komadu plastike nadležni su pogrešno upisali vozačevo ime, odnosno Srđana su prekrstili u Srdjan…
Zahtev sam predao 2. decembra 2019. godine, karticu sam dobio 28. januara. Pozvao sam 28. januara najpre kol centar Puteva Srbije i dobio informaciju da mi je kartica izrađena još 5. decembra i da se nalazi u GO Pantelej, pošto živim u toj gradskoj opštini. Naravno, niko nije našao za shodno da me obavesti, nazvao sam opštinu i podigao karticu, ali sam tada video da su me prekrstili, kaže Srđan za portal ,,Niške novine“ i nadovezuje se,
,,Da sam ja imao slovnu grešku u dokumentaciji ne bi mi izradili karticu nego bi tražili da grešku ispravim, a ovako sve izlgeda može“, kaže prekršteni građanin Niša Srđan.
Međutim, stvar postaje još više komična kada Srđan, ovaj Srdjan zove opštinu Pantelej…
Opština Pantelej radi do 15,30 časova, ali gospođa sa kojom sam razgovarao na telefonu mi je rekla da će karticu ostaviti kod portira da je podignem, pošto sam išao po nju posle radnog vremena. Gospodin koji mi je dao karticu mi nije tražio nikakav dokument da utvrdi koje daje karticu, ali nije on ništa tu kriv, tako da je karticu mogao da uzme bilo ko, kaže Ignjatović za ,,Niške novine“.
ŠTA SE DALJE DEŠAVALO SA FAMOZNOM KARTICOM…
Nakon svega što se izdešavalo Srđan je pozvao kol centar Puteva Srbije u Beogradu i dobio informaciju da mora da vrati karticu sa greškom i da tek po povratku kartice izrađuju drugu.
Za to vreme sigurno bih morao da plaćam putarinu i radnik nije znao da mi kaže ko je nadležan za refundaciju sredstava koji bi bio potrošen za vreme dok nemam karticu koju sam uredno poručio, kaže Ignjatović.
Međutim, iz Puteva su mu se javili naknadno putem mejla sa sledećim odgovorom:
S obzirom na to da je uneta ispravna registarska oznaka, gradsku kartu koju posedujete možete koristiti za prolazak kroz naplatne stanice. Nova kartica, sa ispravljenom slovnom greškom u imenu, biće izrađena i prosleđena GUC-u 30.01.2020. godine, nakon čega će biti isporučena opštini Pantelej. S obzirom na to da mi nemamo uvid u dalji tok isporuke, predlažemo da ih pre odlaska kontaktirate, stoji u mejlu.
Tako je na kraju prekršteni Srđan izborio zamenu kartice i za to vreme se vozio sa karticom koja sadrži pogrešno ime vozača. Najbitnije je da je na kraju stvar rešena u obostranu korist.